15.01

Kia представляє майбутню стратегію та мету бренду! "Movement that inspires" (Рух, який надихає)

Kia оголосила про нові деталі своєї нової мети та амбіцій на майбутнє, яке представила під час цифрового шоу. Підтримана новим гаслом бренду „Рух, який надихає”, Kia розкриває нові деталі стратегії, яка дозволить компанії вийти за рамки виробництва автомобілів для створення готових рішень для автономності клієнтів. Сигналізуючи про те, що бренд відривається від традиційної бізнес-моделі, яка основана лише на виробництві, Kia оголосила нову корпоративну назву. Видаливши з назви Motors (раніше Kia Motors Corporation), Kia буде розширюватися на нові сфери бізнесу, створюючи інноваційні продукти та послуги мобільності для поліпшення повсякденного життя клієнтів.

digital-1920x1080-3Хо Сун Сонг, президент та генеральний директор корпорації Kia, коментує: «У Kia ми вважаємо, що транспорт, мобільність та пересування є головним право людини. Наше бачення - створити стійкі рішення мобільності для споживачів, громад та суспільства у всьому світі. Сьогодні ми починаємо реалізовувати це бачення із запуском нової мети бренда та стратегії на майбутнє. Презентацію Нового Бренду Kia можна переглянути на каналі Kia Global YouTube: Kia Global Chanel

Представляємо нову мету та гасло Kia: «Рух, який надихає»

Нове гасло бренду Kia - «Рух, який надихає» - представлено сьогодні в основі маніфесту бренду, який відображає нову мету Kia - надихати споживачів продуктами, послугами та їхнім досвідом спілкування з брендом. Нова мета бренду Kia підкреслює, що рух лежить в основі людського розвитку. Рух дозволяє людям побачити нові місця, познайомитися з новими людьми та отримати нові враження. Цей зв’язок є суттю нового бренду Kia - забезпечити прогрес людини завдяки впровадженню інноваційних автомобільних інтер’єрів, захоплюючих нових продуктів та значущих, зручних послуг, які надихають клієнтів та звільняють час для занять, які їм найбільше подобаються.

digital-1920x1080-6Артур Мартінс, старший віце-президент, керівник відділу глобальних брендів та досвіду споживачів у Kia, сказав: «Рух завжди був в основі нашого бренду і рухав людей в основі нашого бізнесу. Рух допомагає людству постійно прогресувати, вдосконалюватися та розвиватися. Тому в Kia ми вважаємо, що рух надихає на ідеї. Kia знаходиться в «індустрії руху» вже більше 75 років, і компанія продовжує створювати вітчизняні велосипеди в Кореї та виробляти мотоцикли та вантажівки для доставки. На сьогоднішній день Kia є одним з найбільших автовиробників у всьому світі, що поставляє дорогі легкові автомобілі мільйонам людей по всьому світу. Відповідно до нової мети бренду, Kia відповідатиме мінливим очікуванням клієнтів щодо того, як вони рухаються, і як їх рух впливає на навколишній світ. Споживачі все частіше шукають гнучкі, екологічно свідомі та інтегровані види транспорту. Нова стратегія бренду Kia полягає у реагуванні та формуванні цих мінливих очікувань шляхом розробки асортименту продуктів та послуг, що відповідають потребам клієнтів на ринках по всьому світу. Буде запропоновано більший доступ до широкого спектру екологічно свідомих продуктів та послуг з мобільності, щоб задовольнити зростаючий попит клієнтів у всьому світі на гнучкі, настроювані, індивідуальні рішення для мобільності, що забезпечуються даними та новими технологіями.

Ширше бачення корпорації Kia щодо сталої мобільності

Відображаючи ширше бачення бренду щодо мобільності, Kia оголосила сьогодні нову корпоративну назву, коли вона розширюється на нові сфери бізнесу для сприяння стійкій мобільності. Видаливши з назви Motors, нове корпоративне найменування Kia демонструє відданість своїй довгостроковій стратегії бізнесу Plan S. Про це було оголошено в 2020 році, і це призведе до того, що бренд закріпить лідерські позиції в майбутній індустрії мобільності, розширюючи свій бізнес, включаючи електромобілі, рішення для мобільності та послуги, спеціально створені транспортні засоби тощо. Разом із цими зусиллями Kia буде одночасно сприяти більш стійкому виробництву, використовуючи чисту енергію та матеріали, що підлягають вторинній переробці. Kia орієнтована на популяризацію акумуляторних електромобілів (BEV) і планує посилити свою глобальну лінійку продуктів, представивши до 2027 року сім акумуляторних електромобілів (BEV). Ці нові моделі включатимуть цілий ряд легкових автомобілів, позашляховиків та пікапів у декількох сегментах, кожен з яких включає передові в галузі технології для водіння на великі відстані та швидкісної зарядки від нової електричної-глобальної модульної платформи Hyundai Motor Group (E-GMP).

Kia також розробляє ряд нових цільових автомобілів (PBV) для корпоративних клієнтів. Ці спеціалізовані транспортні засоби будуть базуватися на гнучких платформах «скейтборд» з модульними кузовами, призначеними для задоволення специфічних потреб мобільності широкого кола корпоративних клієнтів та клієнтів автопарку. Партнерські стосунки з такими компаніями, як Canoo та Arrival, означатимуть, що автомобілі Kia можуть запропонувати різні кузови, встановлені поверх інтегрованої модульної платформи «скейтборд», з урахуванням функціональних вимог користувачів. Зміна корпоративної назви компанії також означає трансформацію робочої культури організації. Президент Сонг пояснює: «Зміна нашої корпоративної назви та логотипу - це не лише косметичне вдосконалення. Вона представляє нам розширення нашого кругозору та створення нових та нових підприємств, які відповідають різноманітним потребам наших клієнтів у всьому світі та перевершують їх. Що ще важливіше, це також означає адаптацію нашої робочої культури, забезпечення творчості всіх наших працівників та створення надихаючого робочого середовища .

Розвиток екологічних послуг мобільності

Ще однією стратегічною метою згідно з Планом S є зобов'язання Kia диверсифікувати свій бізнес, пропонуючи екологічно чисті послуги з мобільності, зосереджені на електричному та автономному водінні через великі глобальні міста. Крім того, Kia активізує співпрацю та партнерські стосунки зі світовими компаніями, що займаються рішеннями мобільності, диверсифікуючи послуги мобільності у глобальних стратегічних регіонах. У 2018 році компанія інвестувала в Grab, найбільшу в Південно-Східній Азії компанію з надання послуг з перевезень, доставки їжі та платіжних послуг; а в березні 2019 року в Олі індійську компанію, що пропонує спільний прокат автомобілів, транспортні послуги, таксі, доставку їжі та інші послуги з мобільності. Kia також створює інші служби мобільності, зокрема WiBLE, спільне підприємство з спільного використання автомобілів з Repsol, найбільшою енергетичною корпорацією Іспанії, в Мадриді. Випущений у вересні 2018 року, WiBLE експлуатує 500 плагін-гібридних електромобілів Kia Niro (PHEV) за допомогою вільно плаваючого методу, що дозволяє користувачам вільно орендувати та повертати транспортні засоби в зоні обслуговування. WiBLE залишається однією з найуспішніших схем спільної мобільності в Європі, і понад 130 000 членів зареєструвались з моменту її відкриття. У вересні 2020 року в Італії та Росії також була запущена нова послуга KiaMobility, яка прискорила трансформацію компанії та стала постачальником мобільних рішень. KiaMobility буде представлена ​​на кількох нових ринках у найближчі роки.

Незабаром: перший електромобіль в новій концепції Kia та нова філософія дизайну

Перший акумуляторний електромобіль (BEV) в новій концепції Kia буде представлений у першому кварталі 2021 року, втілюючи зміну акценту Kia у напрямку електрифікації. Заснований на новій технології E-GMP, цей електромобіль може похвалитися дизайном, натхненним кросовером, пропонуючи при цьому електричний пробіг понад 500 кілометрів та швидкісну зарядку менше ніж за 20 хвилин. Це також буде перша глобальна модель із новим логотипом Kia. Зі своїм зростаючим асортиментом електромобілів, Kia орієнтується на 6,6% частку світового ринку електромобілів (BEV) до 2025 року та загальний річний рівень продаж 500 000 електромобілів до 2026 року. Kia також розкриє більше інформації про новий напрямок дизайну своїх майбутніх продуктів та послуг у найближчі тижні, з новою філософією дизайну, яка відображає трансформацію бренду.

Карім Хабіб, старший віце-президент, керівник глобального дизайнерського центру Kia, пояснює: «Ми хочемо, щоб наші продукти забезпечували інстинктивний та природний досвід, який може покращити повсякденне життя наших клієнтів. Наша мета - розробити фізичний досвід нашого бренду та створити оригінальні, винахідливі та захоплюючі електромобілі. Ідеї ​​наших дизайнерів та мета бренду як ніколи пов’язані з нашими клієнтами, що є центром того, що ми робимо.